5 דרכים להכין את התחפושת שלכם בעצמכם - DIY

התחפושת שהזמנתם לא הגיעה או שאולי בכלל לא הצלחתם עדיין להחליט למה להתחפש? מסתבר שזה לא כל כך נורא, עם קצת יצירתיות והרבה עזרה מהערכות שלנו, תוכלו להתחפש בקלות ולהפוך לכוכבי המסיבה.

כולם בחרו תחפושת ורק הילד שלכם עדיין לא החליט? או שאולי המתבגרת כבר רכשה תחפושת אבל החליטה שהיא רוצה משהו אחר? יש סיכוי שאם אתם הורים, חג פורים אולי ממותג כחג שמח אבל הוא עושה לכם כאב ראש לא קטן.

אנחנו כאן בדיוק בשביל זה, למנוע כאבי ראש מיותרים ולחצים, ולהציע אלטרנטיבה אחרת, נעימה יותר ואפילו יצירתית לפורים. במקום הלחץ המתלווה להזמנת תחפושת באינטרנט והמתנה לחבילה, שלא תמיד מגיעה בזמן, או בילוי בחנויות לחוצות עם ילדים שלא החליטו מה הם רוצים, מה דעתכם להכין עם הילדים תחפושת בבית?

אנחנו יודעים שרוב האנשים בטוחים שהכנת תחפושות בבית מחייבת יצירתיות וידע באמנות או תפירה, אבל מסתבר שהכנת תחפושת לא חייבת להרגיש כמטלה קשה, אלא להפוך לחוויה גם למי שלא הסתדר עם שיעורי אמנות בבית הספר, או לא פתח מכונת תפירה מימיו.

רגע לפני שאנחנו עוזרים לכם להפוך לכוכבי המסיבה או להורים משקיענים, וממש לפני שאתם חושבים על התחפושת, כמה דברים שכדאי להבין על תחפושות שמכינים לבד.

למה כדאי להכין תחפושות לבד?

הכי מקוריים

קל לקנות תחפושת כמו לכולם ולהגיע ולגלות ששלחתם עוד אחת מעשרים וונדרוומן ובטמן לכיתה או לגן. אין ספק שהכנת תחפושת לבד תהפוך את הילדים לבעלי התחפושת המקורית, כזו שאין לאף אחד. וגם אתכם להורים סופר משקיענים, לא פחות חשוב 😊

הכי נוח

נכון שתחפושת קנויה ומיוחדת היא אחד הדברים שכולם רוצים להשקיע בה, אבל רגע לפני שתקנו תחפושת מגרדת או סגורה מדי, תחשבו שהתחפושת חייבת להיות נוחה, נעימה וכזאת שתאפשר לילדים גם ללכת לשירותים 😊 ולא לרצות להחליף אותה מייד לאחר הצילומים.

הכי חברתי

אפשר להפוך את החג הזה לחוויה חברתית או משפחתית, אם הילדים גדולים, להציע להם להכין תחפושת עם חברים, זה יוציא אותם קצת מהמסכים ויחזק קשרים חברתיים ויעזור לכם לבלות שעות נעימות ביצירה.

הכי זול ואקולוגי

בשונה מתחפושת קנויה, שבה משתמשים פעם אחת בלבד, תחפושות ביתית מאפשרות לכם להשתמש באביזרים שיש בבית או למחזר אחר כך את התחפושת לשימוש ביתי. אם הכנתם חולצה מיוחדת או גרבים, תוכלו להמשיך להשתמש בהם גם בהמשך. בתקופה בה מדברים על צרכנות וסביבה, זה כנראה הדבר הנכון לעשות גם למען כדור הארץ שלנו.

מתאים לכולם

שמתם לב שחלק מהילדים פחות מתלהבים להתחפש? זה מתחיל בחטיבת הביניים בערך, כשהמתבגרים הצעירים מרגישים נבוכים מתחפושות, אבל במקביל לא רוצים לוותר על היום המיוחד הזה ועל החגיגות. הפתרון גם כאן הוא להכין בבית משהו פשוט, שיכול בקלות להפוך לבגדים רגילים, לאחר שהגיעו לבית הספר, הצטלמו וחגגו.

מצטלם הכי טוב

הכנת תחפושת ביתית יכולה הפוך למסע שלם, משלב בחירת התחפושת, החומרים והעשייה. אם אתם אוהבי לצלם תוכלו לאתגר קצת את החברים שלכם באינסטגרם ולתת להם לנחש בכל שלב מה אתם עושים ואיזה תחפושת אתם מכינים. אל תשכחו תייג אותנו גם.

איך עושים את זה?

אחרי שהבנו למה הכנת תחפושת יכולה להיות חלק מהנה, זה הזמן להניח את הפחדים בצד ולגלות שיש ערכות מעניינות שיכולות לעזור לכם ואפילו להפוך את הכנת התחפושת לחוויה. מתחילים בבחירת תחפושת ואז מתאימים את הערכה המתאימה. לא חייבים להכין הכל, למעשה חולצה מעוצבת, גרביים וכובע או קשת לראש, בשילוב איפור וקצת מדבקות, יכולים להפוך לתחפושת מושלמת.

תחפושת לחברות הכי טובות

כמעט כל תחפושת יכולה להפוך לתחפושת קבוצתית או תחפושת של חברות. M&M או שטן ומלאך ידרשו בעיקר חולצה בצבעים וקשת לשיער. את עיצוב החולצה תוכלו לעשות בעזרת ערכת טאי דאי בהוראות פשוטות וכמובן להשלים הכל עם מדבקות.

 

אחרי יצירה עם החברה הכי טובה, נשאר רק להחליט מי השטן ומי המלאך.

 לרכישת תחפושת שטן זוגית 😈

לרכישת תחפושת מלאך זוגית 👼

היתרון הנוסף הוא שאת המדבקות תוכלו להסיר ואז נשארת לכם חולצה שיקית לגמרי בבית.

הכי כיף שהחולצה נשארת שימושית כל השנה

 לרכישת ערכה להכנת תחפושת M&M 

תחפושת משפחתית – מינימי במבי

אחרי שטרנד הביגוד הזהה לכל המשפחה כבש אותנו בסערה, ואמהות מלבישות את הבייבי בבגדים זהים לשלהן ואחרי שבקורונה רכשנו פיג'מות משפחתיות לימי הבידוד, הגיע הזמן גם להתחפש באותו השיטה בתחפושת משפחתית חמודה. כנראה שמבמי יישאר גם השנה תחפושת טרנדית. היא תדרוש מעט השקעה ותתאים גם לילדים קטנטנים ממש. חולצה חומה או אוברול לקטנטנים שיצבע בשיטת טאי דאי, עם גרביים תואמות וקשת לשיער. היתרון הגדול שהתחפושת נוחה ולא מסורבלת לכולם ועכשיו נשאר רק להצטלם ולשלוח לסבתא

הכי טרנדי – תחפושת במבי לכל המשפחה

 לרכישת תחפושת במבי 🦌

התחפושת הכי מתוקה:

לפעמים כל מה שצריך כדי היות מקוריים, זה לחשוב מקורי. תחשבו על סוכריות או גלידה ותראו כמה פשוט להכין תחפושת נעימה ונוחה. כל מה שצריך זה משקפיים, מדבקות צבעוניות שמתאימות לבדים וגליד מפלסטיק או סוכריה על מקל גדולה.

לרכישת ערכה להכנת תחפושת מתוקה 🍭

עכשיו נשאר רק להכין את הכל, למדוד ולחכות לפורים. אם אתם ממש יצירתיים תוכלו להכין משלוחי מנות שיהיו מעוצבים דומה לתחפושת. תוכלו להשתמש באותם צבעים ולייצר סט של משלוח מנות תואם.

חג שמח